Wysłany: 2008-01-06, 15:17 Casting w Bytomiu- II edycja
Postanowiłam założyć temat i dla Bytomia. Czy ktoś z was wybiera się właśnie tam na casting? Jeśli tak to możemy jakoś się spotkać i razem przed występem poćwiczyć, w grupie. Moglibyśmy jakoś się rozpoznać.
no ja też się wybieram na ten casting al szczerze powiedziawszy strasznie sie boje bo przede wszystkim nigdy nigdzie nie tańczylam i jestem typowym samoukiem tancze taki mix hip hopu i electro i nie wiem czy po prostu nie jestem za slaba w sensie zeby jechac tylko po to zeby zrobic sobie wycieczke do bytomia...
poza tym beda tam setki ludzi ajĆ nei wiem co robić pomóżcie.... :(
jest jeszcze jedna rzecz... tez takjak niejeden forumowicz mam 16 lat ale rocznikowo 92 rocznik ale w sumie zawsze mozna sie po prostu pokazac.. no nie wiem ehhh
zylwicz nie przejmuj się Ja też nigdzie nie uczyłam się tańczyć ale chcę spróbować a szczerze powiedziawszy to ten program szuka nie tyle najlepszych tancerzy ale ludzi którzy potrafią się pokazać, które mają barwną osobowość ...no i szczęścieTakże taniec o dziwo nie jest tu najważniejszy
niby tak no zobaczymy ale jade na pewno i w sumei nawet nie licze ba to ze uda mi sie zatanczyc przed jurorami (bo najpierw przed producentami trzeba sie pokazac z tego co wiem) no wiec zobaczymy jak to bedzie ale dzieki i powodzenia wszytskim
[ Dodano: 2008-01-14, 16:55 ]
ejjjj ludzie spotkajmy sie tam! niech ktos z was cos napsize moze jakis znak chrakterystyczny czy cos hm?
Tez bym sie chetnie z wami zabrala dlatego juz moze powoli ustalajmy miejsce? Lepiej teraz niz pozniej na szybko... czy kazda z was orientuje sie gdzie mniej wiecej jest Opera? My z Malwina mieszkamy w Bytomiu wiec z tym nie bedzie problem na pewno pod Opera sie nie znajdziemy... no chyba, ze bedziemy sie bardzo wyrozniac w tlumie kilkuset ludzi wiec moze pod szkola baletowa? Nie wiem dawajcie propozycje... i pozostaje jeszcze czas ojjj...
_________________ "Pnij się wysoko... Twoją metą NIEBO, Twoim celem GWIAZDA."