Szukaj • Grupy • Rejestracja • Zaloguj

PORTAL •  CHAT [1] •  Regulamin •  Mapa •  Album •  Ludzie •  F.A.Q •  BB CODE •  Statystyki •  Download

Poprzedni temat :: Następny temat
tak dla odmiany temat o... tańcu:P
Autor Wiadomość

Julka:) 
Piszę o wszystkim

Wysłany: 2007-11-25, 00:46   

Tańczę od jakiegos roku... hh, break dance i ostatnio próbuje sie w electro. miasto w którym mieszkam jest strasznie małe, nie ma w nim szkoły tańca, a do wawy nie mam jak dojezdzac, więc jestem samoukiem, cwicze i tancze codziennie, ogladam strasznie duzo choreografii na youtubie i w telewizji, ostatnio zaczynam tworzyc wlasne choreografie. Ciężko jest uczyć się samemu, trzeba dużo silnej woli i samozaparcia, nieraz mi sie nie chce, wiadomo, nogi i mieśnie bola, czasem jakaś kontuzja, ale przynajmniej realizuje swoja pasję i jestem szcześliwa

gośka19 
Przebijam się

Wysłany: 2007-11-25, 08:44   

Juz od dawna tańcze [amatorsko] ale od niedawna chodze do szkoły tańca współczesnego.

kaska1991 
Świeżynka

Wysłany: 2007-11-25, 14:15   

Zawsze kochałam tańczyć, jednak dopiero 2 i pół roku temu zapisałam sie na taniec współczesny. Nasza grupa jest bardzo dobra (wiele zwycięstw na koncie, min. mistrzostwo Polski). Chodzę również na taniec towarzyski od pół roku. Nie wyobrażam sobie gdybym miała porzucić taniec...

izula 

Redaktor portalu

Wysłany: 2007-11-25, 14:18   

A ja nie tańcze...

BoJaTańczyćChcę 
Świeżynka

Wysłany: 2007-11-25, 14:29   

ja tancze dopiero do roku taniec współczesny i bardzo mi sie podoba
:mrgreen: :mrgreen:

aleksandrau 
Świeżynka

Wysłany: 2007-11-27, 18:17