Wysłany: 2008-05-30, 15:28 Locking - Artur i Kryspin
Nie znam się na tym kompletnie... Co poza pomyłką Artura było takie fatalne? Piróg nie skrytykował tylko Artura, ale powiedział, że obaj dali du...? ps. Bardzo mi się podobała chreografia, muzyka i stroje. Szkoda, że im nie wyszło. pps. W ogóle bardzo mi się podoba styl lockingu i ruchy itp.
No właśnie, mnie też się locking podobał. Byłam zaskoczona, że zostali aż tak skrytykowani. Wg mnie wyglądali razem bardzo fajnie (; A technicznie, naprawdę było aż tak kiepsko?
_________________ before you lock my love away, please
let me testify.
Mnie też ich taniec pozytywanie zaskoczył =p nie znam się na tym, by ocenic czy faktycznie było aż tak źle, aczkolwiek wydaję mi się, że było dobrze. Nie zauważyłam żadnych pomyłek co do Artura. Wydawało się byc równo, po za tym fajnie razem wyglądali (:
_________________ **************************
Wiola/Marcin/Iza/Tomek
Mówi się, że potrzeba tylko jednej minuty, żeby kogoś zauważyć,
jednej godziny, żeby go ocenić i jednego dnia, żeby polubić,
ale całego życia, by go później zapomnieć.
I'm a dreamer,
a distant dreamer,
dreaming for hope...
Wysłany: 2008-05-30, 22:43
Artur zapomniał choreo i - moim zdaniem - genialnie wybrnął.
Od około 55 sekundy, przez kilka sekund.
Moje przyjaciółki tak samo zareagowały: "O co im chodzi?!..."
Czepiali się, ale czego właściwie? To mnie właśnie często wkurza w Pirógu i Egurroli, mają wiedzę i doświadczenie, a czasem po prostu wypalą, że dupa i mizeria, ale gdzie konkretnie? W którym miejscu? Próbowałem lockingu, wiem co nieco, i uważam, że wykonanie figur było super.
Też mnie to wkurza, że wypominają jakieś błędy techniczne tancerzom i nie wytłumaczą co to jest... np. obrót "szane". Pamiętam jak raz Piróg powiedział do Kasi i Kryspina, że przy zatrzymaniach w tańcu współczesnym energia powinna iść dalej... Ale o co w tym chodzi to nie wiem... ps. trochę umiem fizykę, ale takim w czymś nie słyszałem... a może za mało umiem...