ja tańcze pół roku jestem samoukiem i ucze sie z neta. chyba całkiem nieźle mi idzie, bo na pierwszym turnieju za freestyle dostałem wyróżnienie internet, warsztaty i skupienie
Wiek: 15 Dołączyła: 09 Maj 2008 Posty: 693 Skąd: z Parówersa
Wysłany: 2008-05-18, 09:35
ja tez staram sie uczyć jakoś sama ale z powodu choroby kolana to ortopeda powiedział ze jak nie chce operacji to muszę przystopować z wysiłkiem. No cóż - na razie pozostała mi kochana joga
Przybywam z pytaniem do tańczących forumowiczów
Jako, że dowiedziałam się, że utworzono fajne kursy tańca w moim mieście, postanowiłam się na nie czym prędzej zapisać (chodź 20 lat to może nie jest najlepszy wiek na początki, będę to traktować raczej jako prywatne hobby ). Na pewno zapiszę sie na hh/new style dla dorosłych i... no właśnie, na co wg Was warto się zgłosić ?:
Broadway jazz czy taniec współczesny? Oba strasznie mi się podobają
Co daje więcej możliwości rozwoju i który styl jest wg Was ...ciekawszy?
Ktoś z Was tańczył może oba style i może mi któryś z nich polecić?
Na wszystkie niestety nie dam rady się zapisać, bo raczej nie podołam fizycznie i finansowo
Udzielcie radyyy totalnej amatorce, pleasee
Ty masz jeszcze czas... Ja już niestety powoli próchnieje...
Próchniejesz? Na takim jednym obozie uczyła mnie fajna babka która dopiero w wieku 20 lat zaczęła tańczyć a jest boska i wcale nie stara Masz szanse ;P A ze mną to nie wiem jak będzie
_________________ Coraz trudniej, coraz nudniej... nowe pomysły, nowe poglądy. CAŁKIEM INNE ZYCIE
Tego wszystkiego chcesz sie uczyć w tym samym czasie??
Przecież to tylko dwa style, każdy z nich jest tylko raz w tygodniu, aż tak chyba mi się nie będą mieszać
Raczej wybiorę się współczesny, jazz może później.
Magda 1994 napisał/a
uczyła mnie fajna babka która dopiero w wieku 20 lat zaczęła tańczyć a jest boska
a to ciekawe watpie jednak abym była tak zdolna jak ona
Wysłany: 2008-05-27, 16:35